SARS Producties houdt van creatief taalgebruik en originaliteit. Maar we houden niet van internet-keurslijven en eenheidsworsten. Daarom geven wij tegengas. Aan al die saaie, SEO-geoptimaliseerde webteksten. Want het internet is te groot om saai te zijn.
Copywriting en ghostwriting,
maar dan anders.
Nee, wij doen niet aan SEO.
Simon, SARS Producties
SEO-optimalisatie doet niet wat het belooft. Je scoort misschien een beetje beter in zoekmachines, maar overtuig je daarmee die potentiële klant? Want wat doe jij anders dan die concurrent? Die ook hoog in Google staat?
De klant zit in een hangmat.
In een oogopslag ziet hij jou naast al je concurrenten staan. Zonder al te veel moeite kan hij kiezen uit het overaanbod van SEO-geoptimaliseerde sites. Op basis waarvan kiest die klant dan?
- Is er dan nog een andere factor dan prijs?
Uw smoel, die laten wij zien!
Simon, SARS Producties
Stel jezelf eens de vraag hoeveel klanten je uit een online zoekmachines haalt. En stel jezelf daarna de vraag hoeveel klanten je uit offline communicatie haalt. Uit mond-op-mondreclame, uit gesprekken in jouw winkel, toonzaal. En na de werkuren. Aan de toog, in het restaurant of aan de zijkant van een voetbalplein.
Het zijn die mensen die wij willen overtuigen. Met jouw verhaal, niet met SEO. Want waarom komen die mensen naar jouw site?
- Willen zij jou beter leren kennen of willen zij enkel een scherpe prijs?
Fuck SEO